Skarlát Boszorkány
Wanda Maximoff megjárta a legnagyobb magasságokat és mélységeket is.Elizabeth Olsen a Wandavision producere, aki részt vett a Skarlát Boszorkány megalkotásában, beszél nekünk a karakterről. Feltűnik még egy eltökélt rajongó és olyan színésznők, mint Kathryn Hahn és Kat Dennings. Ebben a részben az erős nők a saját szabályaik szerint élnek.