Féktelenül 2.
Annie és újdonsült kommandós barátja romantikus hajóútra indulnak a Karib-tengerre. A hajón utazik viszont egy őrült, megkeseredett, démoni géniusz is, aki számítógépes tudása segítségével fel akarja robbantani a hajót, annak összes utasával együtt.
Annie (Sandra Bullock) és rendőr barátja, Alex (Jason Patric) befizetnek egy romantikus tengeri hajóútra, a nyílt tengerre érve azonban kiderül, hogy egy sértett utasnak más tervei vannak. A hajó számítógépes rendszerének tervezőjét, John Geigert (Willem Dafoe) munkaadója elbocsátotta és kisemmizte, ő pedig bosszúra éhes. A hajó útvonalát úgy módosította, hogy az egy Szent Martin szigeténél horgonyzó tartályhajóval ütközzön, ezt pedig csak Alex állíthatja meg. Vajon Alex képes túljárni John eszén úgy, hogy John a hajó teljes rendszerét egy gombnyomással képes irányítani?