Boldogság
Egy feszült pillanat után reklámszünet következik a talkshow-ban, amelyben Yasemin a meghívott vendég. Ekin fültanúja Taner és Yasemin beszélgetésének, és összeáll benne a kép: Yasemin a Vadász. A reklámszünet után a talkshow Yasemin és Taner vetélkedőjével folytatódik. Miközben Yaseminnek más tervei vannak, Taner borzalmas halált hal élő adásban.