Ferdinánd, a bika
Ebben az Oscar-díjas rövidfilmben Ferdinand egy csendes, szelíd bika, aki csak megállni akar, és megszagolja a virágokat. Ám amikor megcsípi egy méh, a városlakók elhiszik, hogy vad, és elviszik a bikaviadalra! Az arénába kerülve Ferdinándot csak a matadornak dobott csokor érdekli.