Csak még egy pohár bor.
Borkóstoláson vesz részt a család, és Haley új főnökének vidéki házában szállnak meg, ahol csak egyetlen szabály létezik: ne nyúlj a tiarához! Közben Gloriát és Mitchet meghívják Oprah-hoz, de senkit nem vihetnek magukkal.