folklore: the long pond studio sessions
Taylor Swift ezen a bensőséges koncerten előadja legújabb, „folklore” című albumának összes dalát. Társproducerei kíséretében a történelmi Long Pond stúdióban rögzített felvételen – amely helyszín felidézi az album nosztalgikus, elvágyódó jellegét – Taylor az egyes dalok keletkezéséről és jelentéséről beszél, miközben felveszik a távgyártásban készült lemez után az első közös, élő koncertjüket.
Taylor Swift egy igazán meghitt koncertélmény keretében adja elő bestsellere, a „folklore” című albumának minden dalát. Társproducerei, Aaron Dessner (The National) és Jack Antonoff (Bleachers) kíséretében, valamint Justin Vernon (Bon Iver) vendégszereplésével Taylor az eseményt a New York állam északi részén található történelmi Long Pond stúdióban vette fel, amely helyszín az album nosztalgikus, elvágyódó jellegét idézi. Az élő előadások között ő és munkatársai beszélgetnek az egyes dalok keletkezéséről és jelentéséről, valamint megosztják a távgyártással járó kihívásokat és örömöket is, amelyekkel az ünnepelt, rekordokat döntögető album készítése járt.