Szerelembetegség
Amikor Conrad kísérlete, hogy pazar Valentin-napi vacsorával lepje meg Nicet, meghiúsul, foglalását olyasvalakinek adja át, aki tényleg ki is tudja használni. Mina és Devon azzal vonják el a figyelmüket a Valentin-napi felhajtásról, hogy próbálnak rájönni, hogyan hunyt el hirtelen egészségesnek tűnő szomszédjuk.
Amikor Conrad kísérlete, hogy pazar Valentin-napi vacsorával lepje meg Nicet, meghiúsul, foglalását olyasvalakinek adja át, aki tényleg ki is tudja használni. Mina és Devon azzal vonják el a figyelmüket a Valentin-napi felhajtásról, hogy próbálnak rájönni, hogyan hunyt el hirtelen egészségesnek tűnő szomszédjuk. Közben Kit randitanácsokat ad egy szexsérült betegnek, Irving válaszút elé kerül nem is olyan titkos kapcsolatában Jessica nővérrel, Bell pedig úgy dönt, a műtőben ünnepli a napot.