Frankenweenie - Ebcsont beforr
A Disney és a zseniális Tim Burton jegyzik a mulatságos és egyedi hangvételű Frankenweenie - Ebcsont beforrt, ezt a szívmelengető mesét egy fiúról és a kutyájáról. Miután váratlanul elveszíti imádott ebét, Sparkyt, az ifjú Victor a tudomány segítségével feltámasztja legjobb barátját - néhány apróság azonban nem a régi. Victor először rejtegetni próbálja a síron túli jószágot, ám amikor Sparky kiszabadul, a diáktársak, a tanárok és az egész város rádöbben, hogy szörnyű következményekkel járhat, ha új pórázt teszünk az életre.