Szülői útmutatás
Owen, Tommy és a 126-osok rohannak segíteni, amikor egy középkori hangulatú étteremben szén-monoxid-mérgezést szenvednek. Eközben a stábot aggasztja, hogy Paul még mindig nem épült fel lelkileg a műtétje után, és Marjannal való barátsága véget ért. Mateónak előléptetést ajánl régi tűzoltóparancsnoka, de hamar rájön, hogy ő már nem az az ember, akit egykor ismert.