Gyilkosság a Maures-hegységben
A Sainte Victoire-hegység szívében hadgyakorlatot végző katonák egy nyilakkal átlőtt holttestre bukkannak. A nyomozással Diane Giraud csendőrhadnagyot bízzák meg. Társául a hadsereg egy jogi tisztviselőt, Alex Lançon századost jelöli ki. A nyomozás szálai Bernard Dufourhoz vezetnek, aki egy bűnözőket foglalkoztató társaság vezetője.
A Sainte Victoire-hegység szívében hadgyakorlatot végző katonák egy nyilakkal átlőtt holttestre bukkannak. A nyomozással Diane Giraud csendőrhadnagyot bízzák meg. Társául a hadsereg egy jogi tisztviselőt, Alex Lançon századost jelöli ki. A nyomozás szálai Bernard Dufourhoz vezetnek, aki egy bűnözőket foglalkoztató társaság vezetője. Diane és Alex kideríti, hogy a nyilak a "Feket Íjász", egy helyi legenda nyílvesszőinek a másolatai. Emellett tudomást szereznek egy korábbi katonai ügyről, amely összeköti Dufourt, a bázis parancsnokaként szolgáló Motta ezredest és Diane apját. Katonai titkok, családi titkok - a nyomozás jóval messzebbre mutat egyetlen gyilkosságnál. Diane és Alex számára az ügy jóval személyesebbé válik, mint képzelték.