Ha ezek a falak énekelni tudnának
Az Abbey Road Studios több mint 90 éve a zeneipar egyik középpontja. A személyes hangvételű filmben Mary McCartney kalauzolja végig a nézőket kilenc évtized történelmén, hogy bemutassa azt a varázslatos kreativitást, ami az Abbey Roadot a világ egyik leghíresebb és legnagyobb múltú stúdiójává teszi. A „Ha ezek a falak énekelni tudnának” feltárja az Abbey Road stúdióban született művek sokszínű, zseniális, a komolyzenétől a popig, a filmzenétől a hiphopig terjedő világát.
Az Abbey Road Studios immár több mint 90 éve a zeneipar egyik középpontja. Ebben a személyes hangvételű filmben Mary McCartney kalauzolja végig a nézőket az elmúlt kilenc évtized történelmén, hogy bemutassa azt a varázslatos kreativitást, ami az Abbey Roadot a világ egyik leghíresebb és legnagyobb múltú stúdiójává teszi. A „Ha ezek a falak énekelni tudnának” feltárja az Abbey Road stúdióban született művek sokszínű, zseniális, a komolyzenétől a popig, a filmzenétől a hiphopig terjedő, széles műfaji kört felölelő világát. A bensőséges interjúkból kiderül, hogy itt híres zenészek, producerek, dalszerzők, valamint elkötelezett mérnökök és technikusok egyaránt rátaláltak a maguk zenei nyelvére és annak értő közönségére, az archív kép- és hangfelvételek pedig rendkívüli bepillantást engednek az amúgy híresen titoktartó stúdiók világába.