Hajnali 3
Frank Castle, a volt tengerészgyalogos saját kezébe veszi az igazságszolgáltatást, miközben a fájdalmas múltját próbálja feldolgozni.
Családja gyilkosainak kivégzése után Frank Castle visszavonultan él New Yorkban, ahol álnéven egy építkezésen dolgozik. Mikor azonban egy fiatal munkás, aki szintén az építkezésen dolgozik, egy elhibázott rablás részese lesz, Frank közbelép és megmenti a fiút.