Halálig tartó szerelem
Az U4 Acélművek telephelyén megtalálják Gilles Thouvenin holttestét, aki a hely korábbi igazgatója volt. A Metzi Rendőrség bűnügyi osztályának kapitánya, Clément Morel nyomozni kezd az ügyben. Nyomozótársa, Laure Thouvenin, az áldozat lánya, ipartörténeti szakember. A szabad szellemű, nonkonformista nő újra kapcsolatba kerül Clément-nal, akit gyermekként jól ismert.
Az U4 Acélművek telephelyén megtalálják Gilles Thouvenin holttestét, aki a hely korábbi igazgatója volt. A Metzi Rendőrség bűnügyi osztályának kapitánya, Clément Morel nyomozni kezd az ügyben. Nyomozótársa, Laure Thouvenin, az áldozat lánya, ipartörténeti szakember. A szabad szellemű, nonkonformista nő újra kapcsolatba kerül Clément-nal, akit gyermekként jól ismert. Együtt tárják fel családjaik valódi múltját, amely három generáción ível át...