Herbie Monte Carlóba megy
Herbie, a lélekkel megáldott VW nemzetközi színtéren is próbára teszi elragadó személyiségét! A kicsi kocsi benevez a Párizs-Monte Carlo országúti autóversenyre és rögtön szerelwmbe is esik, amint megpillantja a karcsú, sportos, világoskék Lanciát. Ám egy ékszertolvaj banda is fel akarja magára hívni Herbie figyelmét, akik egy lopott drágakövet rejtenek Herbie tankjába. Ezzel elkezdődik a francia vidéken keresztül vezető őrült hajsza, amiből csak a kicsi kocsi jöhet ki győztesen.