Szerelmes hangjegyek 4
A vidám nyárból és az életet megváltoztató „Jégvarázs” dokumentumfilm után visszatérve a Vadmacskák egy drámamentes tanévbe kíván kezdeni, és színpadra állítja a „Szerelmes hangjegyek 3” című produkciót. Ám amikor a Disney bejelenti, hogy a „Szerelmes hangjegyek 4: A találkozó” című filmet az East High-ban forgatják a legmenőbb új tinisztárokkal, a Vadmacskák egy hollywoodi drámát hoznak el nekünk, és a jelenlegi helyzet örökre felborul.