Mindenki titkol valamit.
Miközben Conrad egy rejtélyes, krónikus betegségben szenvedő beteg nevében harcol a túlságosan agresszív kezelőorvosok egy csoportjával, szembe kell néznie apjával is, aki bejelentés nélkül jelenik meg a kórházban. Amikor Mina mindent elkövet, hogy segítsen a szomszédságában élő fiatalembernek, aki majdnem kirabolta, Nic felajánlja a segítségét, és rájön egy titokra, amelyet Mina hét pecsét alatt őrzött. Miközben Nic távol van a kórháztól, Devon segítségét kéri, hogy tartsa szemmel Lilyt, ami egy hihetetlen felfedezéshez vezeti el, és ezért kénytelen megkérdőjelezni dr. Lane indítékait. Renata tervei, hogy egy másik kórházból elcsábítson egy neves sebészt, elakadnak, amikor Bell úgy dönt, hogy nem ért vele egyet.