How To Catch A Serial Killer
Steve Fulcher detektív Christopher Halliwell elleni nyomozása az elmúlt évek egyik legnagyobb bűnügyi sztorija volt, amely magával ragadta a közvélemény figyelmét. A több mint egy évtizeden, több gyilkosságon, két nagy nyilvánosságot kapott tárgyaláson és egy helyrehozhatatlanul tönkretett karrieren átívelő történet egy sorozatgyilkos utáni makacs hajszáról szól, akit egy elszánt rendőr üldöz, hogy igazságot szolgáltasson.
Steve Fulcher detektív Christopher Halliwell elleni nyomozása az elmúlt évek egyik legnagyobb bűnügyi sztorija volt, amely magával ragadta a közvélemény figyelmét. A több mint egy évtizeden, több gyilkosságon, két nagy nyilvánosságot kapott tárgyaláson és egy helyrehozhatatlanul tönkretett karrieren átívelő történet egy sorozatgyilkos utáni makacs hajszáról szól, akit egy elszánt rendőr üldöz, hogy igazságot szolgáltasson. Az embervadászat megkezdődött abban a pillanatban, amikor a 21 éves Sian O'Callaghan eltűnésének ügye Fulcher főfelügyelő asztalán landolt. Az elkövetkező öt napban a legnagyobb tétre menő macska-egér játszma zajlott: a több évtizedes szolgálati idővel rendelkező, tapasztalt nyomozó könyörtelen üldözte a gyilkost.