Huellas Del Samurai, Las
Évszázadokon át tartó hallgatás után néhány, a folyóparti városból, Coria del Rióból származó ember felfedezi, hogy történelmük egyik kulcsa a Távol-Keleten, egy megváltást kereső szamuráj életében rejlik.hogy történelmének egyik kulcsa a Kelet távoli vidékein található, egy szamuráj életében, aki a megtisztulását keresi.