Amikor egy szellem miatt Brightonban jégvihar alakul ki, egyedül Apa tudja megmenteni a várost az örök téltől. Hószünet van a suliban, amit Molly mindenképpen kint akar tölteni, de aztán egyedül mégsem találja olyan mókásnak.