Egy átlagon aluli fickót lefagyasztanak, majd 2515-ben arra ébred, hogy ő lett a világ legokosabb embere. Ő nem lett okosabb – a világ lett ostoba.
Egy nem túl okos amerikai katonai könyvtárost kísérletképpen lefagyasztanak, majd elfeledkeznek róla. Amikor 2515-ben végre felébred, felfedezi, hogy az emberi faj egyre butább, és ő lett a legokosabb ember a Földön.