Az Oroszlánkirály
Olaf büszke arra, hogy az 1994-es Disney-animációs klasszikusában, az „Oroszlánkirályban” egészen más képet ad Büszke Birtokról, és számos különböző szerepet játszik Simbától és Mufasától kezdve Pumbáig és Timonig. Megbirkózik a pávián Rafiki emlékezetes jelenetével, valamint Simba és Zordon (akit Sven alakít) lassított csatáját is előadja.
Olaf büszke arra, hogy az 1994-es Disney-animációs klasszikusában, az „Oroszlánkirályban” egészen más képet ad Büszke Birtokról, és számos különböző szerepet játszik Simbától és Mufasától kezdve Pumbáig és Timonig. Megbirkózik a pávián Rafiki emlékezetes jelenetével. Emellett az Élet körforgásában a csúcspontot jelentő Simba és Zordon (akit Sven alakít) lassított csatáját is láthatjuk és ezzel elkészül egy újabb "Olaf bemutatja" mini remekmű.