Incredible Dr. Pol: A 200th Polapalooza
A páratlan Dr. Pol hihetetlen mérföldkőhöz érkezett – a 200. epizódhoz! Tartson velünk az emlékek országútján, miközben visszatekintünk az elmúlt évtizedre. A szórakozást a Doki, Charles és Diane garantálja, akik velünk együtt nézik és kommentálják a felejthetetlen pillanatokat. A műsor emellett egy soha nem látott felvételt is bemutat a sorozatból. A kétórás, üresjárat nélküli Pol-ságot vétek lenne kihagyni!