Jobb lopni, mint kapni
A csintalan ötödik osztályos Andy Karácsony reggelén ajándék nélkül találja magát. Rájön, hogy valószínűleg a "rossz gyerekek" listájára került, és méltánytalanul mellőzöttnek érzi magát, ezért összehoz egy csapatot nyolc másik "rossz gyerekkel”, akik segítenek neki végrehajtani egy bonyolult rablást az Északi-sarki Mikulás falujában, hogy megkapják a szerintük jól megérdemelt ajándékaikat.