Kedvenc marslakóm
Ez a falrengetően humoros kaland akkor kezdődik, amikor egy ambiciózus TV-riporter, Tim O‘Hara (Jeff Daniels) találkozik egy Marslakóval (Christopher Lloyd), akinek az űrhajója éppen most hajtott végre kényszerleszállást a Földön! Tim azt gondolja: „Ez az évezred sztorija!“, és a Marslakó leleplezését tervezi -- aki közben emberi alakot ölt, mint „Marton bácsi“. Amikor Tim erőfeszítéseit Martin bácsi féktelen bohóckodása állandóan meghiúsítja, úgy dönt, segít a leleményes földönkívülinek a hazatérésben. A hatóság már a nyomukban van, és az űrhajó darabokban. Vajon időben el tudja hagyni a Földet Martin bácsi?