Ki az úr a házban? (1995)
A mindig mókás Chevy Chase játssza Jacket, a fickót, aki rátalált álmai asszonyára (Farrah Fawcett). Ebben aligha segít, hogy annak makacs 11 éves fia, Ben (Jonathan Taylor Thomas) véleménye szerint Jack egy kockafej! Hogy próbára tegye, Ben ráveszi Jacket, hogy csatlakozzon a YMCA Indián Vezetők csapatához, amit egy félnótás kertvárosi apuka (George Wendt) vezet. Kitör a káosz, miközben Jack minden erejével igyekszik Ben számára bebizonyítani, hogy nincs teljesen híján a vagányságnak! Az esőtánctól kezdve a vigvamépítésig Jack bármit megtesz, hogy elnyerje Ben beleegyezését -- és édesanyja szívét!