Kína rejtett csodái
A Kína rejtett csodái Kína titkos vadonjába kalauzolja a nézőket, hogy felfedje rejtett birodalmainak szépségeit. Az ország különböző részeihez való egyedülálló hozzáféréssel, a nézők utazásra indulnak ezeken a varázslatos birodalmakon keresztül, öt nagyon is különböző világot felfedezve. E birodalmak „sztárjai" között találhatóak ikonikus és karizmatikus állatok, melyek más lenyűgöző teremtményekkel osztják meg világukat.