Rokonlelkek
Abbie, Crane és Jenny szeretne visszatérni a rendes kerékvágásba, ám új veszedelem fenyeget. Míg a csapat próbálja megfejteni, hogy az Emberszabású miért vált gonosszá, Crane úgy érzi, hogy Zoe-val való románca talán hosszú távon is gondot okozhat.