Az angliai csata
1940 nyarán a náci Németország elfoglalta Franciaországot, így már csak a La Manche-csatorna választotta el a következő célponttól, Nagy-Britanniától. A Luftwaffe gépei hamarosan meg is kezdték a stratégiai célpontok bombázását, az angolok azonban keményen ellenálltak, így ma hajó- és repülőgéproncsok sokasága hever a tenger mélyén. A tenger virtuális lecsapolásával tudj meg új, eddig ismeretlen részleteket az angliai csata részleteivel kapcsolatban!