A legjobb barát esküvője
Végre elérkezett Carla és Turk nagy napja, ám egy páciens feltartja a vőlegényt. Elliot még mindig haragszik, ám J.D. megpróbálja őt újra összehozni Seannal, hogy helyrehozza barátságukat.