La Gita
A bevándorló családból származó Magalie nem mehet el az osztálykirándulásra, ahol szerelmet vallhatna az osztálytársának, Marcónak. Amikor már úgy érzi, minden összeomlott, váratlanul meglátja a fényt az alagút végén.