Tökéletes trükk
Walter egy amatőr bűvésznek segít megtalálni az asszisztensét, akinek egy eltűnéses trükk után veszett nyoma, de a nyomok egy pénzhamisítási ügyhöz vezetnek. Eközben Isabel segít Leónak szemmel tartani Willát.
Preston Miller amatőr bűvész Walter segítségét kéri, hogy megtalálja az asszisztensét, akinek egy félresikerült eltűnéses trükk után veszett nyoma. Judy Green különleges ügynök segítségével Walter és Leo olyan nyomokra bukkan, amelyek egy pénzhamisító hálózathoz vezetnek. Leo eközben Isabel segítségét kéri, hogy vigyázzon Willára.