A vőlegény anyja
Esteban, a Tipton Hotel (Zack és Cody a fedélzeten) londinere meglátogatja a csapatot az S.S. Tiptonon, hogy részt vehessenek a közelgő esküvőjén. Az egyetlen probléma az, hogy Esteban szókimondó anyja, Senora Ramirez nem kedveli a fia menyasszonyát, Francescát. London és Bailey elhatározzák, hogy segítenek Senora Ramireznek más szenvedélyt is találni a fia mellett, a fiúk pedig arra bátorítják Estebant, hogy szálljon szembe a basáskodó anyjával.