Kikészít ez a nő
Néhány nyugtalanító hír hatására Meredith és Derek jó előre gondoskodni akarnak gyermekeik jövőjéről. Szíriai orvoscsoport érkezik a Grey Sloan Memorial Kórházba.
Néhány nyugtalanító hír hatására Meredith és Derek jó előre gondoskodni akarnak gyermekeik jövőjéről. Szíriai orvoscsoport érkezik a Grey Sloan Memorial kórházba egy gyorstalpalóra, amelyen a terepen alkalmazható fogásokat leshetik el. April úgy dönt, töredelmesen bevallja az igazat Matthew-nak szüzességével kapcsolatban. Közben számos, műtét előtt álló betegnél alakul ki valamifajta fertőzés, és az egyik orvos eltűnődik, vajon lehet-e valami köze hozzá.