Lebegj
A Lebegj című filmben egy apa felfedezi, hogy fia a lehető legszokatlanabb módon különbözik a többi gyerektől. Hogy mindkettőjüket megóvja az ítélkezéstől, az apa elrejti őt a kíváncsi szemek elől – de amikor fia képességére fény derül, az apának döntenie kell, hogy elmeneküljön és elbújjon, vagy elfogadja a fiát olyannak, amilyen.