Elmozdulás
A 126-osok egy temetésre érkeznek, ahol egy újabb holttest zavarta meg a temetést, majd átmennek egy kórházba, ahol egy MRI-készülék okoz sok fejfájást. Owen és Tommy is kiszorítva érzik magát saját otthonukból, amikor Gwyn beköltözik a Strand-házba, és nagyon úgy tűnik, hogy Charles lesz a főállású szülő Vegáéknál. T.K. felhívja magára a figyelmet új pozíciójában.