Smartypants asszony
Hope jeleit mutatja, hogy babazseni, Jimmyt inspirálja, hogy visszamenjen az iskolába, és felkészüljön az érettségire. Jimmy egykori középiskolai tanára, Mr. Swift az oktató, miközben továbbra is nehezen viseli Jimmyt. Burt és Virginia attól tart, hogy Jimmy lesz a legokosabb családtag, ha átmegy a vizsgán, ezért úgy döntenek, ők is levizsgáznak.