Szerelem
Ed Sheeran elmeséli,hogyan tervezte meg és taposta ki magának a globális sikerhez vezető utat. Ed elmondja, hogyan szeretett bele régi barátjába, Cherrybe, és hogyan születetett meg a lányról ikonikus szerelmes dala, a „Perfect”. Ed karrierje csúcsán van, de közbeszól egy váratlan esemény. Cherry sorsfordító híreket kap, és Ed rádöbben, hogy a terveik egyik pillanatról a másikra megváltozhatnak.
Ed Sheeran mesél hajthatatlan munkamoráljáról, amely elvezette őt a globális sikerig. Ed exkluzív, tinédzserkori házivideókon keresztül meséli el, hogyan tervezte meg valószínűtlen sikerét. Miután a zeneipar ignorálta, váratlan felállásban kezdett játszani, amíg 2010-ben céltudatossága összehozta Jamal Edwards vállalkozóval. Együtt, a virágzó internet segítségével megtalálták a közönségüket. „The A Team” néven berobbannak Amerikába, de Ednek még mindig hiányzott valami. Ed megoszt egy történetet a „Perfect” című ikonikus szerelmes dala születésének körülményeiről, amely régi iskolai barátjáról, és jelenlegi feleségéről szól, és amely kettejük szerelmi története. Ednek látszólag megvan mindene, de amikor Cherry sorsfordító hírt kap, Ed gyorsan rájön, hogy tervek változtatnak, és ezekhez alkalmazkodnia kell.