Egy fiatal férfi sínek közé esik.
Egy gazdag feltaláló érkezik a kórházba és Koracick segítségét kéri. Meredith igyekszik megmenteni egy cukorbeteg nő életét, akinek be kellett osztani az inzulinját. Jo és Link egy sínek közé esett fiatal férfi életéért küzdenek.