Eltűnés
Egy befektetési alapkezelőnek bíróság elé kell állnia, mert egymilliárd dollár értékű csalást követett el a befektetőkkel szemben, de elrabolják a bíróság épülete elől. Később egy videofelvétel tűnik fel, amin meggyilkolják. De lehetséges, hogy eljátszotta a saját halálát?
Gerry Robertsnek, egy gazdag befektetési alapkezelőnek bíróság elé kell állnia, mert egymilliárd dollár értékű csalást követett el a befektetőkkel szemben, de elrabolják a bíróság épülete elől annak ellenére, hogy Tommy és Adam ügyeltek a biztonságára. A káoszban egy tüntetőt halálra gázol a menekülőautó a bíróság előtt és előkerül egy videofelvétel, amin Gerryt meggyilkolják. De lehetséges, hogy eljátszotta a saját halálát? Emellett Megan az apjával kapcsolatos igazsághoz is egyre közelebb kerül.