Ultimátum
A politikai erők nagy terveket szőnek Brody nemzeti hősként való népszerűsítésére, ám kiszámíthatatlan viselkedése veszélyezteti a médiában róla kialakult képet. A kétségbeesett Carrie bizonyítékokat keres, hogy Brodyt Abu Nazirral hozza összefüggésbe, miközben főnöke, Saul Berenson felszólítja, hogy kövesse a terrorista pénzének nyomát.
A politikai erők nagy terveket szőnek Brody nemzeti hősként való népszerűsítésére, ám kiszámíthatatlan viselkedése veszélyezteti a médiában róla kialakult képet. A kétségbeesett Carrie bizonyítékokat keres, hogy Brodyt Abu Nazirral hozza összefüggésbe, miközben Saul felszólítja, hogy kövesse a terrorista pénzének nyomát.