Problémás pasik
Miközben a csapat az Atlanta Next Festre készül, egy megdöbbentő fejlemény miatt veszélybe kerülnek a lányok és az álmaik is.
Miközben a csapat az Atlanta Next Festre készül, egy megdöbbentő fejlemény miatt veszélybe kerülnek a lányok és az álmaik is. Carlotta és Cotton ezalatt tovább veszekednek, ám amikor napvilágra kerül egy titok, minden megváltozik, a lányok pedig megdöbbentő híreket kapnak.