Talált tárgyak
A 118-as csapata két lakótárs segítségére siet, akik kétségbeesetten próbálnak megtalálni egy tűt a szénakazalban egy szeméttelepen, és segítenek egy nőnek is, akinek a rémálma egy csapásra fájdalmas valósággá válik. Athena és Maddie összefognak, hogy megtaláljanak egy eltűnt fiút egy zsúfolt bevásárlóközpontban; Chimney pedig azt mérlegeli, hogy vajon itt e az ideje megkérni Maddie kezét.