Maggie Simpson: Zsivány majdnem egyes
Az óvodába tartva Homer szem elől téveszti Maggie-t, aki Grogu repülő babakocsiján hiperűrugrásokkal átszeli a galaxist, majd egy szakasznyi birodalmi TIE-vadásszal szembekerülve csatatérré változtatja Springfieldet ebben a Star Wars világát ünneplő kisfilmben.