Magic Bullets
A banda stresszes helyzetek generálásával próbálja előcsalni Jen képességét. Carrie megpróbálja fogorvoshoz vinni, de ez kudarcba fullad, amikor Jen valiumot kap. Kash drasztikusabb megközelítést alkalmaz, és elrabolja Jent, ami rosszul sül el, és kénytelenek az önelégült Andytől segítséget kérni. Spermmester ember lesz, de visszaváltozik, mielőtt bárki láthatná.