Maradona
Vannak emberek, akik mítoszokká, korunk igazi ikonjaivá váltak; de egy ikont, legalábbis a definíció alapján, titokzatosság övez, elérhetetlen és meghatározhatatlan. A Maradona Confidential Diego Armando Maradona, minden idők legnagyobb futballistájának történetét meséli el.