Marvel 75 Years: From Pulp to Pop!
Kövesse nyomon a Marvel történetét az 1939-es Timely Comics-tól és a negyvenes években feltűnt Marvel-kulcsfiguráktól, azaz Joe Simon és Jack Kirby kettősétől – Amerika kapitány megalkotására és a második világháború hatásaira összpontosítva – a szuperhős-történetek hanyatlásán és a képregényipar bukásán keresztül az 1950-es évekig! Ám 1961-ben, egy évtizedes hanyatlás után Stan Lee és Jack Kirby megalkották a modern szuperhőscsapatot a Fantasztikus Négyessel, elévülhetetlen érdemeket szerezve a műfaj feltámasztásában és a „Marvel-korszak” elindításában. Exkluzív interjúk Lee-vel és Kirby fiával, Neal Kirbyvel. Dohánytermék-megjelenítést tartalmaz.