Marvel-rövidfilm: A tanácsadó
A hihetetlen Hulk eseményei után Phil Coulson, a S.H.I.E.L.D. ügynöke rossz hírrel szolgál Jasper Sitwell ügynök számára: a Világbiztonsági Tanács szeretné, ha Emil Blonsky is csatlakozna a Bosszúállók csapatához, Coulson pedig parancsot kapott rá, hogy elérje Thaddeus Ross tábornoknál Blonsky szabadon engedését. Coulson és Sitwell nem dacolhat a Tanács döntésével, így tervet ötölnek ki a szabotálására – egy igen különleges titkos fegyverrel.