Marvel-rövidfilm: Köszöntsétek a királyt!
A Vasember 3. eseményei után Trevor Slattery hírhedt ikonná vált – és egy szigorúan őrzött börtönben találta magát. Szerencsére újonnan szerzett ismertsége odabent is híressé tette és védelmet biztosított számára, a színész pedig örömmel beleegyezett egy mindent feltáró interjúba egy dokumentumfilmessel.