Marvel szuperhős kalandok: Fagyos csata
Az ünnepi időszak extra hűvös lesz, amikor Loki és a fagyóriás Ymir a világ meghódítására készül. A Marvel-hősöknek, Vasembernek, Amerika kapitánynak, Hulknak, Thornak és a többieknek meg kell akadályozniuk, hogy a gonosztevők ellopják a Mikulás erejét... ha valaki valóban megtalálja a titokzatos Mikulást. Szerencsére Rocket Raccoon és Groot is a Mikulás nyomában van. Hősök, gonosztevők, manók és kozmikus fejvadászok csapnak össze egy epikus küldetésben, amelyben az ünnep - és a világ - sorsa forog kockán.