Korlátok nélkül
Kanata úgy dönt, hogy az utolsó megmaradt rakétával üldözőbe veszi Weisheitet, hogy visszaszerezze Mystere-t. Ő és Noir elbúcsúznak Kőváros lakóitól, majd végre megérkeznek Histoire-ba, ahol Weisheit már alig várja őket.